Westbourne Motors , West Sussex | ClickMechanic

Book Westbourne

(107 ratings)

  • 53 years professional experience

  • 336 completed bookings

  • Active since March 2020

Qualifications

  • NVQ Level 1 Qualified
  • NVQ Level 2 Qualified
  • NVQ Level 3 Qualified
  • City & Guilds Level 1 Qualified
  • City & Guilds Level 2 Qualified
  • City & Guilds Level 3 Qualified
  • ATA Level 2 Accredited
  • ATA Level 3 Accredited
  • ATA Level 4 Accredited

Westbourne Motors , West Sussex | ClickMechanic

Westbourne M
The Company’s Roadside Assistance brand is now the preferred choice for the South of England and has become synonymous with efficiency, punctuality and courtesy resulting in all the major motoring organisations using our front line services for their motoring customers.

We are ready 24 hours a day, 365 days a year to respond to your call.


Jim
8th June 2021
Honda Civic Brake pads replacement - rear (all)
Wiper blade replacement - rear
Tyre fitting
Overall
Quality
Punctuality
Communication

The mechanic did a good job and did it quickly.
I am very happy with the work and the service in general

Martin
4th June 2021
Citroen C4 Auxiliary drive belt replacement
Overall
Quality
Punctuality
Communication

Ok but left car unlocked and speedometer left on kph. Also, clock not reset.

Venetia
2nd June 2021
Lexus RX 450h Battery replacement (vehicles without stop/start system)
Check Charging system
Overall
Quality
Punctuality
Communication

The mechanic called when he was at the car and very quickly changed the battery and tested everything. We were very impressed with the service and will definitely use them again. Many thanks

Stephen
31st May 2021
Ford Transit Custom Brake discs and pads replacement - front (both)
Overall
Quality
Punctuality
Communication

I found him really good he was running late and appreciated the courtesy call. He was very friendly done a good job and would have here again

Matt
29th May 2021
Vauxhall Astra Auxiliary drive belt replacement
Replace tensioner
Overall
Quality
Punctuality
Communication

Extremely happy. Polite and friendly mechanic who explained the problem before ordering parts

Sue
28th May 2021
Ford Fiesta Battery replacement (vehicles without stop/start system)
Overall
Quality
Punctuality
Communication

My mechanic was very kind and friendly and sorted out the problem with my car efficient and effectively. I would recommend him for successfully getting my car back on the road.

Edward
27th May 2021
Audi A3 RENEW REAR BRAKE PADS
Overall
Quality
Punctuality
Communication

Mechanic was fantastic identified the problem and fixed my car charged me honestly too would definitely use him again I didn’t catch his name which was a shame

Daniel
26th May 2021
Peugeot 206
Overall
Quality
Punctuality
Communication

The guy turned up but didn’t have the right part or equipment so was unable to fix. I’m not really sure his fault as trying to diagnose the issue yourself to make the booking is hard. He did help me secure my exhaust with a couple of cable ties. A little unexpected to get hit with a £40 call out charge and zero fix happened. Should probably have just taken it to a proper garage where the could directly diagnose and fix. Not sure this service really works that well.

Reply from Westbourne:

Thank you for taking the time to review our service, You had initially asked us to attend and replace the front pipe of the exhaust system, the defective part had been the catalyst meaning the initial part replacement request had been misdiagnosed by a third party and prior to any involvement from Westbourne Motors, we had offered you an amended price for the correctly diagnosed, defective part to be replaced, which you had declined. The reason for the call out fee owes itself to attending the vehicle on a mobile basis and correctly diagnosing the defective part.

Thank you.

Darren
25th May 2021
Peugeot 107 Heater blower motor replacement
Overall
Quality
Punctuality
Communication

Chris was great, he phoned ahead, let me know what was going on. Absolutely great.

Lee
25th May 2021
Vauxhall Astra Tyre fitting
Overall
Quality
Punctuality
Communication

Mechanic was friendly and polite, and turned up on time.was very happy with work he done.